6 תשובות
תלוי
כשלי היה עשו לי אחרי חודש
לי עשו טיזה חודש חודשיים אחרי למטה
זה תלוי לי עשו למעלה ושנה אחר כך עשו לי למטה
תלוי במצב בשיניים, לרוב מנסים לשים את זה ככה שתורידי את הלמעלה והלמטה באותו טיפול
אנונימית
אני חושבת שכן
באותו הנושא: