התחברות
הרשמה
הייתם אומרים על עצמכם שאתם טובים באנגלית?
2 בנובמבר 2020, 00:18
אנגלית
שפה
6 תשובות
כן.
S
Self
כן אני דוברת
י
ילדה רנדומלית:)
כן
❤
❤Ari
אכן
M
Ms. Blue Sky
כן
ש
שניצלונים
כן נראה לי
א
איכסה
באותו הנושא:
מה אתם אומרים לעצמכם כדי להרגיש טוב עם מי שאתם ולהרים לעצמכם?
הייתם אומרים על עצמכם שאתם קנאים?
אם הייתם פוגשים את עצמכם בגיל 12, מה הייתם אומרים לעצמכם?
הייתם אומרים שאתם צבועים? בכנות עם עצמכם
אם הייתם נפגשים עם עצמכם לפני 10 שנים מה הייתם אומרים לעצמכם??
אם הייתם נפגשים עם עצמכם לפני 5 שנים, מה הייתם אומרים לעצמכם?
מי שמצייר, עד כמה הייתם אומרים שאתם טובים בציור מ1-10?
הייתם אומרים על עצמכם שאתם יודעים לקרוא אנשים?
הייתם אומרים על עצמיכם שאתם מפונקים?
מה הייתם אומרים לעצמכם לפני 3 שנים?(טיפים) ומה הייתם אומרים לעצמכם בתיכון?
הייתם אומרים שאתם אנשים טובים או אנשים "רעים"