2 תשובות
לך עם הלב שלך
ותשלים עם עצמך, אל תתאמץ להיות משהו שאתה לא. תמיד יהיו כאלה שיקבלו אותך וכאלה שלא.. פשוט תהיה אתה ותהיה מה שאתה מאמין בו
אני כבר לא יודעת עם זה ספאם כי זה מופיע לי כל חצי שעה או שזה רציני