7 תשובות
אין לך איך להשתפר עד רביעי, אבל זה בסדר זה רק ספורט
xm1
את לא תשתפר עד יום רביעי. לשמחתך אתה רק צריך לפמפם לא לחשוב על כלום חוץ מ למטה לצעלה למטה למעלה ככה
יכול להיות זה קצת יעזור אבל כל יום תעשי אימון אינטנסיבי של בטן
רק יפגע..את בכצם הורסת כת השריר ולא יהיה לו זמן לבנות את עצמו
תכבדי עליה חזק והרבה עד אז ותשני ותאכלי כמו שצריך ו וואלה יש מצב תצליחי יותר או לפחות לא תדרדרי בגלל הכושר הנמוך בגלל הקורונה
ממליץ לאכול בריא לשתות מלא מים ולהרגיע לא לעשות אימונים עכשיו כבר
תקשיבי מניסיון תעשי אימון בטן היום כאילו ממש אם אין לך כח תאספי תשיער ופשוט תתחילי לעשות פשוט פלאנק אבל להרבה זמן מעבר למה שאת יכולה פשוט תאמני את הבטן תעשי אימוני בטן או פשוט כמה סטים של פלאנק