42 תשובות
לא, זה סתם מיתוס של ימניים שרוצים לגרום לטראמפ לנצח..
ביידן לא נגד ישראל, הוא מזגזג טיפה, הוא כן איים עלינו פעם שיפעל להפסקת התקציב שלנו, מה שכן המפלגה שלו מלאה בשונאי ישראל ולדעתי גם באנטישמיות, ואני לא מאמין שהוא חזק מספיק לעמוד מול המפלגה שלו אם ייבחר... הוא בן 80 ומדבר כאילו הוא עומד למות כל שנייה, טראמפ לעומת זאת הוא מועמד מדהים לישראל וגם המפלגה שלו ככה.
ביידן נגד בני אדם בכללי
אבל מאוד בעד ילדות קטנות...
אבל מאוד בעד ילדות קטנות...
היה היום בחירות בארצות הברית?
אנונימית
ביידן בעד לגעת בכתפיים של ילדות קטנות
אה כן ולשאלה, הוא איים פעם אחת שיפסיק עם השילוח עזרה לישראל בימיו של בגין, ואני לא חושב שהמפלגה שלו היא טובה לישראל. גם אם אתם אומרים שביידן טוב לישראל, לא אומר שהמפלגה שלו טובה ויכול להיות שהתוצאות יהיו לרעתנו.
אה כן ולשאלה, הוא איים פעם אחת שיפסיק עם השילוח עזרה לישראל בימיו של בגין, ואני לא חושב שהמפלגה שלו היא טובה לישראל. גם אם אתם אומרים שביידן טוב לישראל, לא אומר שהמפלגה שלו טובה ויכול להיות שהתוצאות יהיו לרעתנו.
טראמפ ידיד ישראל וזו עובדה !ביידן יעשה חיים קצת יותר קשים אולי כי כזה הוא ,אבל ביבי הענק ידע להסתדר עם אובאמה ויידע להסתדר גם עם ביידן ,בתקווה שטראמפ ימשיך לעוד4שנים בבית הלבן הכי כייף עם ידידיי אמת
ביידן לא בעד ולא נגד
אבל נוטה לצד המתנגד
אבל נוטה לצד המתנגד
לא, אבל טראמפ יותר טוב לישראלים והוא לא טוב לאמריקאים
כן
אנונימי
זה לא באמת משנה לנו כי חתמנו איתם על הסכם שלום ממזמן ואי אפשר לבטל אותו מין הסתם
פעם ביידן חיי תקופה בישראל ותרם הרבה לחקלאות הישראלית והיה אוהד נלהב של ישראל. תיקראו עליו בויקיפדיה. אינני אומרת שהוא עדיין טוב לישראל. בטוח השתנה הראש שלו מאז.
אנונימית
לא. הוא דווקא אוהד ישראל. אבל וזה אבל די גדול... הוא פחות אוהד את ישראל מאשר טראמפ..
כאילו טראמפ מצויין לישראל.
גם ביידן טוב לישראל אבל פחות... ביידן פחות או יותר יהיה כמו התקופה של אובמה שהיה קשר כאילו תומך אבל לא ממש עד הסוף כזה.
אני חושב לטובת ישראל ברור שטראמפ עדיף אין מה להשוות אבל לטובת ארה"ב ביידן עדיף. ובכל זאת האמריקאים קודם כל יבחרו את מי שטוב להם ואחר יתייחסו למדינות חוץ וזו זכותם המלאה ואפשר להבין אותם.
זה כמו שנניח את/ה אמריקאי ברור שתעדיף מישהו שיהיה טוב למדינה שלך קודם כל.
כאילו טראמפ מצויין לישראל.
גם ביידן טוב לישראל אבל פחות... ביידן פחות או יותר יהיה כמו התקופה של אובמה שהיה קשר כאילו תומך אבל לא ממש עד הסוף כזה.
אני חושב לטובת ישראל ברור שטראמפ עדיף אין מה להשוות אבל לטובת ארה"ב ביידן עדיף. ובכל זאת האמריקאים קודם כל יבחרו את מי שטוב להם ואחר יתייחסו למדינות חוץ וזו זכותם המלאה ואפשר להבין אותם.
זה כמו שנניח את/ה אמריקאי ברור שתעדיף מישהו שיהיה טוב למדינה שלך קודם כל.
ונכון בעבר ביידן איים להפחית את הסיוע לישראל..
אני מעדיף ומקווה שטראמפ ישאר נשיא.
כי ביידן יעשה חיים קשים.
אני מעדיף ומקווה שטראמפ ישאר נשיא.
כי ביידן יעשה חיים קשים.
לא, הוא אוהב את ישראל.
הוא תומך בישראל בדיוק כמו טראמפ
ההבדל היחידי בניהם הוא שלטראמפ אכפת מישראל יותר מארה"ב
הוא תומך בישראל בדיוק כמו טראמפ
ההבדל היחידי בניהם הוא שלטראמפ אכפת מישראל יותר מארה"ב
לא. ביידן לא נגד ישראל, הוא תומך ישראל ומגדיר את עצמו כציוני.
יש לו במפלגה גם כאלו שרוצים ביחסים ניטרליים יותר כלפי ישראל, אבל הוא והשאר שתומכים בישראל מהווים רוב בטוח.
עכשיו אומרים כאן מלא "אבל עדיף טראמפ, הוא יותר טוב לנו".
רק נעשה שנייה סדר, טראמפ הוא איש עסקים. הוא לא בעד אף אחד מלבד עצמו. הוא תומך בישראל כי יש לו אינטרסים כאלו, אם המצב ישתנה הוא לא יתמוך בישראל. הוא אמר שיעביר את השגרירות לירושלים, אם זה באמת היה חשוב לו עקרונית מתוך תמיכה ביהודים הוא היה עושה את זה. אבל הוא לא עשה את זה, השגרירות נמצאת בתל אביב וגם תישאר שם כל עוד הור מכהן. הוא שם איזו קונסליה בירושלים, לא מעבר. למה, כי הוא קלט שזה עושה לו בעיות עם בנות ברית אחרות.
שניהם תומכים בישראל, שם זה נגמר. מי קצת יותר זה כבר שולי.
אם טוב לאמריקה יהיה טוב לישראל, יהיה להם יותר זמן להתעסק בענייני חוץ. אם יהיה רע לאמריקה, יהיה רע לעולם. אמריקה היא המעצמה הכי חזקה על פני כדור הארץ, לרצות שמישהו יבחר רק בגלל שהוא קצת יותר תומך בישראל כשמוטל כאן בייסקלי גורל העולם, כשהמפלגה של השני קצת פחות, זה באמת לא נשמע לי הגיוני.
יש לו במפלגה גם כאלו שרוצים ביחסים ניטרליים יותר כלפי ישראל, אבל הוא והשאר שתומכים בישראל מהווים רוב בטוח.
עכשיו אומרים כאן מלא "אבל עדיף טראמפ, הוא יותר טוב לנו".
רק נעשה שנייה סדר, טראמפ הוא איש עסקים. הוא לא בעד אף אחד מלבד עצמו. הוא תומך בישראל כי יש לו אינטרסים כאלו, אם המצב ישתנה הוא לא יתמוך בישראל. הוא אמר שיעביר את השגרירות לירושלים, אם זה באמת היה חשוב לו עקרונית מתוך תמיכה ביהודים הוא היה עושה את זה. אבל הוא לא עשה את זה, השגרירות נמצאת בתל אביב וגם תישאר שם כל עוד הור מכהן. הוא שם איזו קונסליה בירושלים, לא מעבר. למה, כי הוא קלט שזה עושה לו בעיות עם בנות ברית אחרות.
שניהם תומכים בישראל, שם זה נגמר. מי קצת יותר זה כבר שולי.
אם טוב לאמריקה יהיה טוב לישראל, יהיה להם יותר זמן להתעסק בענייני חוץ. אם יהיה רע לאמריקה, יהיה רע לעולם. אמריקה היא המעצמה הכי חזקה על פני כדור הארץ, לרצות שמישהו יבחר רק בגלל שהוא קצת יותר תומך בישראל כשמוטל כאן בייסקלי גורל העולם, כשהמפלגה של השני קצת פחות, זה באמת לא נשמע לי הגיוני.
הוא בעד ישראל.
אנונימית
אמאלה למה יש כאן ככ הרבה שאומרים שהוא נגד חקרתם פעם בכלל?
תפתחו גוגל ותחקרו קצת ותהיו ניזונים מעוד משהי חוץ מהסביבה הלא משכילה שלכם
תפתחו גוגל ותחקרו קצת ותהיו ניזונים מעוד משהי חוץ מהסביבה הלא משכילה שלכם
אנונימית
אבל הוא כן עשה את זה, הוא העביר את השגרירות, כרגע היא עוד בבניה אבל למה סתם להגיד שהוא לא עשה את זה?
ביידן בעד ישראל. נקודה. מי שאומר אחרת פשוט לא מבין בפוליטיקה
הוא העביר את המושב שלו לקונסוליה בירושלים, לא את השגרירות עצמה^
הוא העביר את המושב שלו לקונסוליה בירושלים, לא את השגרירות עצמה^
מצרף קישור בנוגע לשגרירות
לומר שהשגרירות בירושלים זה סתם פוליטקלי קורקט
אם אתה רוצה לקבוע פגישה עם השלוחה של השגרירות אתה תצטרך ללכת לתל אביב, משמע השגרירות בתכלס, בתל אביב
לומר שהשגרירות בירושלים זה סתם פוליטקלי קורקט
אם אתה רוצה לקבוע פגישה עם השלוחה של השגרירות אתה תצטרך ללכת לתל אביב, משמע השגרירות בתכלס, בתל אביב
קישורים מצורפים:
tris היחידה שכתבה תשובה נורמלית.
וזה שלמעלה עם הפלוסים כתב סוג של שקר, הוא לא באמת רצה לעצור את התקציב לישראל
וזה שלמעלה עם הפלוסים כתב סוג של שקר, הוא לא באמת רצה לעצור את התקציב לישראל
אנונימי
לא שיקרתי בכלל אני שנייה יביא הוכחה, ובכלל שימו לא שכתבתי שהוא לא נגד ישראל, ולא ערכתי את זה זה מה שכתבתי מלכתחילה, הוא נחשב לפרו ישראלי ואני מודע לזה.
טוב לא מצאתי אבל הנה קישור ללימוד על סוסים
טוב לא מצאתי אבל הנה קישור ללימוד על סוסים
אנונימי
בתקופת בגין הוא איים על ישראל שאם לא יקשיבו לו הוא יפסיק את התקציב לישראל
זה לא שקר
בתקופת בגין הוא איים על ישראל שאם לא יקשיבו לו הוא יפסיק את התקציב לישראל
זה לא שקר
"אני זוכר שנסעתי מקהיר כל הדרך לסואץ סיפר ביידן בחגיגת יום העצמאות לישראל בוושינגטון בשנת 2015. "יכולת לראות את ענני האבק והחול העצומים האלה. אבל אף אחד מהם לא נראה מבודד. הסתבר שאלה היו תרגילים צבאיים שהתקיימו במדבר. ואני הייתי ממש מודאג. עברנו דרכם, [וגולדה מאיר] ציירה תמונה קודרת מאד שבכנות, הפחידה אותי מאד, לגבי הסיכויים".
ביידן מסתייג באופן נחרץ מהקריאות של חלק במפלגה למנף את הסיוע האמריקני לישראל כדי ללחוץ עליה להסכים לוויתורים. בנובמבר האחרון, לאחר ועידת ג'יי סטריט, אמר ביידן כי זו תהיה "טעות ענקית" ו"שערורייתית לחלוטין" להשתמש בכספי הסיוע כדי ללחוץ על ישראל.
"על המנהיגים הפלשתינאים להפסיק את ההסתה ואת האדרת האלימות, והם חייבים להתחיל ולהיות כנים עם העם שלהם בנושא הלגיטימיות של ישראל ומעמדה הקבוע כמדינה יהודית במולדת ההיסטורית של העם היהודי", היתה תשובתו של ביידן לשאלון של המועצה ליחסי חוץ. הוא גם קרא לישראל להפסיק את הרחבת ההתנחלויות בגדה המערבית"
"רפובליקנים המבקשים לצלוף בביידן, מצביעים על פגישה סגורה בשנת 1982 בין ראש הממשלה דאז, מנחם בגין, לבין סנטורים דמוקרטיים. תמצית הסיפור היא שביידן ובגין צעקו זה על זה, ובגין אמר שישראל תעדיף לוותר על הסיוע האמריקני ובלבד שלא תיכנע לדרישות האמריקנים. (ביידן העלה בפגישה את הרחבת ההתנחלויות על ידי ישראל וסנטורים אחרים מתחו ביקורת על הפלישה הישראלית ללבנון).
העניין הוא שאם קוראים את הדיווחים מהמפגש, מסתבר שביידן דיבר בלשון תיאורית, ולא מנחה: הוא אמר לבגין מה עלול לקרות יהיה לחץ לקצץ בסיוע לישראל ולא אמר שהוא ימליץ לעשות כן.
זוהי התבנית של נקודות המחלוקת של ביידן עם ישראל: ארה"ב שומרת עליכם, אבל אל תהיו האויב הגרוע ביותר של עצמכם. "ישראל יכולה לפתוח נגדנו בקרב אגרופים, ואנחנו עדיין נגן עליה", אמר ביידן בשנת 2010 למייקל אורן, אז שגריר ישראל בארה"ב, כשמערכת היחסים בין המדינות היתה בשפל של כל הזמנים בשל הרחבת ההתנחלויות, כך כתב אורן באוטוביוגרפיה שלו "בן ברית: חיי כגשר בין ישראל לארצות הברית".
"אני אפתח מחדש את הקונסוליה האמריקנית במזרח ירושלים, אמצא דרך לפתוח מחדש את משרדי המשלחת הדיפלומטית של אש"פ בוושינגטון, ואחדש את הסיוע הכלכלי והביטחוני שהתקיים עשרות שנים, והופסק על ידי ממשל טראמפ".
ביידן מסתייג באופן נחרץ מהקריאות של חלק במפלגה למנף את הסיוע האמריקני לישראל כדי ללחוץ עליה להסכים לוויתורים. בנובמבר האחרון, לאחר ועידת ג'יי סטריט, אמר ביידן כי זו תהיה "טעות ענקית" ו"שערורייתית לחלוטין" להשתמש בכספי הסיוע כדי ללחוץ על ישראל.
"על המנהיגים הפלשתינאים להפסיק את ההסתה ואת האדרת האלימות, והם חייבים להתחיל ולהיות כנים עם העם שלהם בנושא הלגיטימיות של ישראל ומעמדה הקבוע כמדינה יהודית במולדת ההיסטורית של העם היהודי", היתה תשובתו של ביידן לשאלון של המועצה ליחסי חוץ. הוא גם קרא לישראל להפסיק את הרחבת ההתנחלויות בגדה המערבית"
"רפובליקנים המבקשים לצלוף בביידן, מצביעים על פגישה סגורה בשנת 1982 בין ראש הממשלה דאז, מנחם בגין, לבין סנטורים דמוקרטיים. תמצית הסיפור היא שביידן ובגין צעקו זה על זה, ובגין אמר שישראל תעדיף לוותר על הסיוע האמריקני ובלבד שלא תיכנע לדרישות האמריקנים. (ביידן העלה בפגישה את הרחבת ההתנחלויות על ידי ישראל וסנטורים אחרים מתחו ביקורת על הפלישה הישראלית ללבנון).
העניין הוא שאם קוראים את הדיווחים מהמפגש, מסתבר שביידן דיבר בלשון תיאורית, ולא מנחה: הוא אמר לבגין מה עלול לקרות יהיה לחץ לקצץ בסיוע לישראל ולא אמר שהוא ימליץ לעשות כן.
זוהי התבנית של נקודות המחלוקת של ביידן עם ישראל: ארה"ב שומרת עליכם, אבל אל תהיו האויב הגרוע ביותר של עצמכם. "ישראל יכולה לפתוח נגדנו בקרב אגרופים, ואנחנו עדיין נגן עליה", אמר ביידן בשנת 2010 למייקל אורן, אז שגריר ישראל בארה"ב, כשמערכת היחסים בין המדינות היתה בשפל של כל הזמנים בשל הרחבת ההתנחלויות, כך כתב אורן באוטוביוגרפיה שלו "בן ברית: חיי כגשר בין ישראל לארצות הברית".
"אני אפתח מחדש את הקונסוליה האמריקנית במזרח ירושלים, אמצא דרך לפתוח מחדש את משרדי המשלחת הדיפלומטית של אש"פ בוושינגטון, ואחדש את הסיוע הכלכלי והביטחוני שהתקיים עשרות שנים, והופסק על ידי ממשל טראמפ".
ראיתי בחדשות לפני כמה ימים ולפי מה שהבנתי הוא כן אוהב את ישראל
הוא לא נגד ישראל הוא אפילו בעד
אבל הרבה פחות מטראמפ
אבל הרבה פחות מטראמפ
אנונימית
כל התומכים של ביידן פה, הייתם נותנים לילדה שלכם להצטלם איתו?
קישורים מצורפים:
. !
כולה נישק אותן מה הבעיה? זה לא שהוא דפק אותן מול המצלמה, חלאס לעשות דיל מכל דבר
כולה נישק אותן מה הבעיה? זה לא שהוא דפק אותן מול המצלמה, חלאס לעשות דיל מכל דבר
. !
בוא נהיה כנים גם לטראמפ אין את הרקורד הכי טוב ביחסו לנשים...
בוא נהיה כנים גם לטראמפ אין את הרקורד הכי טוב ביחסו לנשים...
ביידן לא נגד ישראל.
טראמפ פשוט ממש בעד ישראל.
טראמפ פשוט ממש בעד ישראל.
אמרו לי שנוא ממש אנטי ישראל ושכאילו הוא עומד לקחת את מנ שהם הביאו לנו בבקשה אל תצאו עלי אני לא בטוחה
הוא סנילי היא לא זוכר מה זה ישראל בכלל
לכל אלה שכתבו שביידן אנס , אני רק מזכיר לכם שגם טראמפ אנס
אבל לפחות היא לא סנילי
ביידן א*ס ילדות?
ממש לא, גם לא טראמפ, שום דבר מזה לא הוכח
לא הבנתי מי אנס ביידן אוו טראמפ??
נגיד והוא שונא אותנו אבל הוא ממש,צריך אותנו לא ממש הבנתי שאבא שלי ניסה להסביר לי אבל בוא נגיד וארצות הברית יש כאן ציוד למלחמה משהו כזה קיצר הם צריכים אותנו
אה, אם תהיתם לעצמכם למה טראמפ כל כך תומך בישראל, הרבה מזה (לא הכל, אבל הרבה) זה בשביל להחזיק בנוצרים הפרוטסטנטים (יעני שיצביעו לו)
אנונימית
מה אכפת למה טראפ תומך בנו העיקר שהוא תומך
איזה טוב לישראל
הוא רוצה להחזיר את הסכם הגרעין , הוא מגיע מהמפלגה של אובמה שהיה הנשיא הכי גרוע שהיה יכול להיות לנו - החזיר 150 מילארד דולר לאיראנים
שנים שהדמוקרטים בעד הפלסטינאים פה
הוא רוצה להחזיר את הסכם הגרעין , הוא מגיע מהמפלגה של אובמה שהיה הנשיא הכי גרוע שהיה יכול להיות לנו - החזיר 150 מילארד דולר לאיראנים
שנים שהדמוקרטים בעד הפלסטינאים פה
בכללי ביידן לא אדם טוב משהו...
הוא די אנטישמי(לא יודע מה הוא חושב על ישראל אבל אני מניח שהוא לא תומך נלהב)
בכללי לא אדם טוב בשום צורה
הוא די אנטישמי(לא יודע מה הוא חושב על ישראל אבל אני מניח שהוא לא תומך נלהב)
בכללי לא אדם טוב בשום צורה
אנונימי
באותו הנושא: