9 תשובות
מה? לומר דור חרא זאת הכללה, כל אדם צריך להסתכך על עצמו.. זה לא קשור לטראומו מהשואה או להורים שלך, זה קשור אלייך בלבד אם אתה אדם טוב או לא..
מסכים איתך
צודקת. כל דור החינוך מתדרדר עוד ועוד, בגלל זה המחנכים העתידיים מתדרדרים ודורות הבאים יהיו עוד יותר גרועים.
FML
שואל השאלה:
^ כן וככה גם עם ההתחממות הגלובלית וזיהומי האוויר
אנונימית
הדעה שלי היא שאת דיכאונית
שואל השאלה:
^אתה מגניב כשאתה קורא לי דיכאונית בלי להכיר אותי
אנונימית
טוב כפרה
זה הדבר הכי מטומטם ששמעתי
אולי אם תצאי מהבועה שאת חיה בה, תביני שיש עוד מדינות בעולם חוץ מישראל, ושרוב המדינות לא הושפעות מהשואה