6 תשובות
אני באמת זוכר אותו וראיתי אותו בבית ספר. לא זכור לי איך קוראים לו.
נזכרתיי השם הוא the impossible
אומייגאד אני ראיתי סרט כזה!!! נוסטלגיה
אני אנסה לחפש
אני אנסה לחפש
כן נכון^^ סרט טוב
שואל השאלה:
ואוואו אתה מלךך
ואוואו אתה מלךך
תודה חיחי
באותו הנושא: