18 תשובות
תקני בילדים או עדיקה
לדעתי אז לכי לתופרת פרטית שתצר לך את המכנסיים , או שתיצור לך מכנס לבקשתך , עד אז את יכולה ללבוש חצאיות, שמלות וכו. או לקנות בגדי ילדים
אוי ואבוי! את תריכה לאכול יותר!!
ותאמיני לי שאין לך במה להתבייש כי על רזים לא יורדים
אני יכולה להמליץ על חנות..
יש את עדיקה אם את אוהבת את סגנון הבגדים שם אז המידות שם ממש קטנות..
אנונימית
זה הדבר הכי לא חכם ששמעתי^^
צודקת! ממליצה על מחלקות ילדים אפשר למצוא שם המון דברים!
שואל השאלה:
אין בחנויות ילדים אין הסטייל שלי ועדיקה גדול עלי.
ואני אוהבת מכנסיים רחבים שחלקם גינס וחלקם מבד אני לא בטוחה שתופרת יכולה להצר אותם
אנונימית
אולי מידות ילדים.
נסי וחפשי באינטרנט, בטוח יש אתר לזה שמוכר במיוחד.

רוצה להזדהות? אני מת על רזות/קטנות.
אנונימי
שואל השאלה:
ואי תגןבה שלישית אתה לא מגלה לי כלום אני יודעת שאני צריכה לאכול.
ויורדים על רזים תאמין לי שיורדים ולא מודעים לזה שזה מעליב בכלל.
אני רק רוצה בגדים במידה שלי
אנונימית
שואל השאלה:
גם לא מספיק זה גדול זה גם ארוך כי אני נמוכה. ואי אפשר לקצר מכנסיים
נראלי אני אפתח חנות לבנות שרזות מידי וזהו
אנונימית
אני כל כך מבינה אותך❤❤❤❤
תשלחי לי הודעה בפרטי ננסה לחשוב ביחד על משהו . אל תתביישי
לרגע חשבתי שאני כתבתי את השאלה
אנונימית
יש מידות לרזות בכל חנות כמעט. מניסיון
בת כמה את?
אם את מתחת לגיל 13 פשוט תיקני בילדים..
אבל יש בגדים לרזות, אם כבר לשמנות אין
ככה הרגשתי בגיל 11-13..
אני ממש זוכרת שאמרתי את המשפט הזה לאמא שלי, אני לא יודעת מה המקרה שלך אבל כנראה שזה יעבור עם הגיל..
בנתיים תקני בילדים(יש חנויות כמו אורבניקה ושיין שהסטייל שלהם יכול להתאים גם לנערות במידה של ילדות),
בהצלחה!
שואל השאלה:
אני מעל 18 אפילו מידה 12 גדול עךי.
לא משנה...
אנונימית
תקני בגדים ותתקני אותם לגודל המושלם שלך מאמי, תיצרי סטייל מגניב ומיוחד משלך.
אז תיקני 10.