התחברות הרשמה

לבנים יש את נובמבר ולבנות יש את פברואר?

1 בנובמבר 2020, 15:46
Nonutnovember    
3 תשובות
לא שמעתי על פברואר
אבל נובמבר כן
M
Mayaaa12
ככל הנראה כן
S
Sukiii
no finger february
שאסור לבנות להביא ביד או אנאערף
S
Sukiii
באותו הנושא:
מה יש לבנים מהחודש נובמבר?
מה אסור לבנים לעשות בחודש נובמבר?
למה יש בטיק טוק מלא סרטונים כאלה שיש משהו בחודש נובמבר לבנים מה יש לבנים בחודש נובמבר?
האתגר של נו נאט נובמבר הוא גם לבנות או רק לבנים?
מה יש לבנות בחודש נובמבר שהם אומרות לנו הבנים להתכונן?
אני אהיה בת 16 בנובמבר והוא בן 22 בפברואר
אתגר הנובמבר זה רק לבנים?
האתגרים של חודש נובמבר דצמבר וזה רק לבנים?
אם מישהו נולד בנובמבר 1997 ומישהי נולדה בפברואר 2000 כמה הוא גדול ממנה?
כמה חודשים זה מנובמבר לפברואר ?
מה הקטע הזה בטיקטוק עם החודש נובמבר שאסור לבנים לאו**