4 תשובות
אכתוב*
הינה עזרתי❤❤
הינה עזרתי❤❤
שואל השאלה:
לא מצחיק.. זה עבודה לבגרות..
לא מצחיק.. זה עבודה לבגרות..
אנונימית
למאן אין לי איך לעזור לך אני בכיתה ט
ממליצה לך לשאול לא מאנונימי ככה יותר יפנו אלייך בפרטי
ממליצה לך לשאול לא מאנונימי ככה יותר יפנו אלייך בפרטי
אני יכול לעזור
באותו הנושא: