6 תשובות
אל תברישי אותו, ואם את ממש רוצה אז תברישי על קרם / שמן קוקוס
תשימי קרם קוקוס או מים
תסרקי את השיער אחרי המקלחת ובבוקר אל תסרקי
שואל השאלה:
מה זאת אומרת לעשות קוקו לצד המסולסל?
אנונימית
לעשות קוקו גבוה
ועם היד תסלסלי לכיוון המסולסל איך להסביר לך . חח
תברישי בבוקר שאת קמה
ואז תעשי קוקו גבוה תסובבי לצד המסולסל
תתאפרי תתלבשי שהשיער יהיה ככה +חצי שעה
ואז תפרקי תשימי קרם לשיער ולא לסרק
תשאירי פזור

יש לי סוג שיער כמו שלך סמכי עלי
תעשי ככה ותעדכני