11 תשובות
שואל השאלה:
שנגיד יש ידיד והוא בקטע של מישהו ואז את נהיית ביחד עם זה שהוא בקטע שלו אז זה מגעיל לעשות כזה דבר?
שנגיד יש ידיד והוא בקטע של מישהו ואז את נהיית ביחד עם זה שהוא בקטע שלו אז זה מגעיל לעשות כזה דבר?
לא, לאהבה אין חוקים ואי אפשר לשלוט בה
שואל השאלה:
אבל זה מגעיל לעשות כזה דבר לידיד^
אבל זה מגעיל לעשות כזה דבר לידיד^
לא זה בסדר גמור את לא שולטת במי את מתאהבת
וגם אם הוא ידיד טוב שלך הוא יפרגן לך
שואל השאלה:
אבל זה לא יפה לעשות כזה דבר לידיד^
אבל זה לא יפה לעשות כזה דבר לידיד^
שואל השאלה:
זה לא באמת קרה לי זה קרה לידידים ולאחותי^^
זה לא באמת קרה לי זה קרה לידידים ולאחותי^^
עד כמה שזה לא יפה זה לא בשליטתך, אם את אוהבת אותו אז את צריכה להסביר לידיד הזה אם הוא חבר אמיתי הוא יקבל את המצב ויבין שלאהבה יש חוקים משלה ואין לה גיל מגדר או דת, אהבה היא אהבה והוא יצתרך ללמוד לחיות אם זה
לא מכבד
מה חחחחחח תסבירי יותר טוב
חחח מה? יש לך ניסוח טוב יותר?
באותו הנושא: