תשובה אחת
יכול להיות, בגודל שלהן (אחסון) הן די דומות אז יכול להיות. אני מאמינה שהצורה גם דומה, לא חיפשתי. את מוזמנת לבדוק לבד אם הצורה שונה (רוב הסיכויים שלא).

ולגבי הלמה
הוא אייפון די ישן כבר, כנראה שנגמרו להם הסוללות ונשאר להן רק של איקס אס. זה יותר נוח לחנות לקנות דגם אחת שמתאים להכל מאשר חצי חצי.