6 תשובות
את יכולה להעלות מסת שריר, אבל אם יש לך רמת שומן מסויימת לא יראו את השריר.
אם את רוצה להעלות מסת שריר ושיראו את זה מן הסתם, את צריכה קודם להתחיל בחיטוב והרזיה, ורק אחרי זה להעלות מסת שריר
אם את רוצה להעלות מסת שריר ושיראו את זה מן הסתם, את צריכה קודם להתחיל בחיטוב והרזיה, ורק אחרי זה להעלות מסת שריר
שואל השאלה:
ואם תוך כדי עושים דיאטה?
ואם תוך כדי עושים דיאטה?
אנונימית
מה זאת אומרת? לא הבנתי
תוך כדי מה
תוך כדי מה
השריר יגדל לך אם תאכלי מספיק חלבונים כדי לגרום לו לגדול
את צריכה להוריד אחוזי שומן ולרדת במשקל כדי שהשריר יותר יתבלט
את לא צריכה להיות במסה ולאכול יותר ההפך,להיות בגרעון קלורי שלילי ולאכול יותר חלבונים
תרגילים טובים זה דד ליפטים(סומו,רומני למשל) ,הרמת אגן,סקווטים,לאנצים,הרחקת ירך,יש עוד מתקנים במכון כושר שעוזרים זה כמובן אפשר לקבל ייעוץ מהמאמן ששם שיתן לך הסבר לגביהם
מומלץ לשלב משקולות בתהליך ולעלות משקלים בהדרגה(לעלות נפח)כדי שהשריר באמת יגדל
את צריכה להוריד אחוזי שומן ולרדת במשקל כדי שהשריר יותר יתבלט
את לא צריכה להיות במסה ולאכול יותר ההפך,להיות בגרעון קלורי שלילי ולאכול יותר חלבונים
תרגילים טובים זה דד ליפטים(סומו,רומני למשל) ,הרמת אגן,סקווטים,לאנצים,הרחקת ירך,יש עוד מתקנים במכון כושר שעוזרים זה כמובן אפשר לקבל ייעוץ מהמאמן ששם שיתן לך הסבר לגביהם
מומלץ לשלב משקולות בתהליך ולעלות משקלים בהדרגה(לעלות נפח)כדי שהשריר באמת יגדל
תשאלי בlbs או בfxp כושר ופיתוח הגוף
אם את רוצה להעלות במסת שריר ולרדת באחוז השומן את צריכה להיות בגירעון קלורי קל, אין שום מניעה מלהיות בפלוס קלורי - ככה תוכלי לעלות יותר מהר במסת השריר אבל זה לא אידיאלי אם את רוצה להוריד שומן
את לא צריכה יותר מסקוואט ודדליפט קלאסי בשביל להתחזק ולבנות מסת שריר, שימי לב *חייב* לבצע את התרגילים חופשי, לא בסמית' משין
ותעבדי בטווח חזרות נמוך ו*חובה* להתקדם במשקלים, בלי זה את לא תבני מסת שריר ותלכי במקום, תנסי להתקדם 2.5 קילו בסקוואט ובדדליפט כל שבוע או כל אימון(בהנחה שאת עושה 3 אימונים בשבוע)
תשלבי גם מתח או חתירה כלשהי, ואימון לחיצת חזה אימון לחיצת כתף
אם את רוצה להעלות במסת שריר ולרדת באחוז השומן את צריכה להיות בגירעון קלורי קל, אין שום מניעה מלהיות בפלוס קלורי - ככה תוכלי לעלות יותר מהר במסת השריר אבל זה לא אידיאלי אם את רוצה להוריד שומן
את לא צריכה יותר מסקוואט ודדליפט קלאסי בשביל להתחזק ולבנות מסת שריר, שימי לב *חייב* לבצע את התרגילים חופשי, לא בסמית' משין
ותעבדי בטווח חזרות נמוך ו*חובה* להתקדם במשקלים, בלי זה את לא תבני מסת שריר ותלכי במקום, תנסי להתקדם 2.5 קילו בסקוואט ובדדליפט כל שבוע או כל אימון(בהנחה שאת עושה 3 אימונים בשבוע)
תשלבי גם מתח או חתירה כלשהי, ואימון לחיצת חזה אימון לחיצת כתף
המאמנים בחדכ אידיוטים, אל תקשיבי למילה שיוצאת להם מ הפק
ואת צריכה מספיק חלבון, כ2 גרם לקילו זה אחלה
ואת צריכה מספיק חלבון, כ2 גרם לקילו זה אחלה