5 תשובות
צרפתים
בתור אדם רוסי אגיד שצרפתים.
רוסים זה עם מחבק אבל קר באותו הזמן.
רוסים זה עם מחבק אבל קר באותו הזמן.
ברור שרוסים
צרפתים הם אנשים די קרים והייתי בצרפת וראיתי יותר מדי אנשים כאלה..
צרפתים הם אנשים די קרים והייתי בצרפת וראיתי יותר מדי אנשים כאלה..
שניהם קרים
לא פגשתי צרפתי לא טוב.כולם מסבירים .ונחמדים .מחייכים.אחלה אנשים מאוד חמימים.
אולי זה דוקא צרפתים יוצאי צפון אפריקה
אולי זה דוקא צרפתים יוצאי צפון אפריקה
באותו הנושא: