5 תשובות
צרפתים
בתור אדם רוסי אגיד שצרפתים.
רוסים זה עם מחבק אבל קר באותו הזמן.
4AM
ברור שרוסים
צרפתים הם אנשים די קרים והייתי בצרפת וראיתי יותר מדי אנשים כאלה..
שניהם קרים
לא פגשתי צרפתי לא טוב.כולם מסבירים .ונחמדים .מחייכים.אחלה אנשים מאוד חמימים.
אולי זה דוקא צרפתים יוצאי צפון אפריקה