3 תשובות
גם לי בקרוב תהיה הצגה של משימה שהתבקשנו לבצע ולהציג בפני הכיתה (אני בכיתה ט').
העצה הטובה ביותר שאוכל לתת לך היא להציג את החומר לעצמך (בקול ובמהירות המתאימה) מספר פעמים לפני ההצגה בכיתה.
במהלך ההצגה לכיתה, זכרי שאף אחד לא רודף אחרייך, ודאגי להקפיד יותר על שטף הקריאה מאשר על מהירות הקריאה.
בהצלחה!
העצה הטובה ביותר שאוכל לתת לך היא להציג את החומר לעצמך (בקול ובמהירות המתאימה) מספר פעמים לפני ההצגה בכיתה.
במהלך ההצגה לכיתה, זכרי שאף אחד לא רודף אחרייך, ודאגי להקפיד יותר על שטף הקריאה מאשר על מהירות הקריאה.
בהצלחה!
וואלה אני מודה שעשיתי פרזנטציה באנגלית אחת בכיתה י ואחת לבגרות מול כל הכיתה ..
ודווקא פנים מול פנים זה הלחיץ אותי יותר !
תחשבי שבזום את מול המחשב שלך לדוגמה ואת יכולה לשים מאחורי המחשב כמו דף עם כל התוכן ו רשימת נושאים שאת מדברת עליהם שלא תשכחי.. ואף אחד לא יראה את הדף הזה !
ודווקא פנים מול פנים זה הלחיץ אותי יותר !
תחשבי שבזום את מול המחשב שלך לדוגמה ואת יכולה לשים מאחורי המחשב כמו דף עם כל התוכן ו רשימת נושאים שאת מדברת עליהם שלא תשכחי.. ואף אחד לא יראה את הדף הזה !
אנונימית
דמיינתי מצב שהתחלת לדבר ופתאום שכחת מה הנושא הבא ..
את מסתכלת רגע לצד ועושה משחק שכאילו יש לך בלאק אאוט ואת עושה מן פרצוף שמנסה להיזכר ( בתכלס את מסתכלת על דף שמול הפרצוף שלך...) וזה עוזר לך להמשיך ולא לשכוח על מה את מדברת
את מסתכלת רגע לצד ועושה משחק שכאילו יש לך בלאק אאוט ואת עושה מן פרצוף שמנסה להיזכר ( בתכלס את מסתכלת על דף שמול הפרצוף שלך...) וזה עוזר לך להמשיך ולא לשכוח על מה את מדברת
אנונימית
באותו הנושא: