5 תשובות
אל תסיקי מסקנות ככ מהר.
תבררי קודם כל ודברי איתו.
תבררי קודם כל ודברי איתו.
דברי איתו.
תדברי איתו, חושבת שמגיע לך הסברים
דברי איתו ברצינות אבל תתחילי ברמזים לא ישיר בהתחלה
אנונימית
דברי איתו דוגרי... זה יכול להיות מביך בהתחלה אבל זה לטובת הקשר. בהצלחה לך❤❤❤
באותו הנושא: