9 תשובות
מקווה שלא /:
כי הרוב יעדיפו את טראמפ,
ביידן לא יעשה דברים טובים והאמריקאים לא אוהבים אותו כל כך.
לכן יש לטראמפ סיכוי דיי גבוה.
ביידן לא יעשה דברים טובים והאמריקאים לא אוהבים אותו כל כך.
לכן יש לטראמפ סיכוי דיי גבוה.
שואל השאלה:
איזה דברים לא טובים ביידן עשה?
איזה דברים לא טובים ביידן עשה?
שואל השאלה:
לא הבנתי ממש מה כתבת למה אתה חושב שטראמפ ינצח?
לא הבנתי ממש מה כתבת למה אתה חושב שטראמפ ינצח?
טראמפ ינצח!!!
מקווה שהוא יפסיד
הוא ינצח לדעתי,
למה? כי מה שביידן יעשה לא כולם רוצים שהוא יעשה את זה.
אז אני דיי בטוח שלא יפסיד.
למה? כי מה שביידן יעשה לא כולם רוצים שהוא יעשה את זה.
אז אני דיי בטוח שלא יפסיד.
מקווה מאוד שהוא יפסיד
אני מקווה שהוא ינצח
אנונימית
באותו הנושא: