6 תשובות
ערוץ הילדים עוד קיים? אני בהוט אגב
לא רק אתה חושב ככה
אני הייתי רואה חינוכית
-כשאין לך כבלים בבית
אנונימית
כן ממש הידרדר.
לדעתי כן אני בילדותי לא הייתי מעריץ של ערוץ הילדים אבל עכשיו אני נכנס לערוץ הילדים רק בשביל פוקימון
אני תמיד אומרת שטל מוסרי עשה בחכם כשהוא עזב את הערוץ הזה. אני נרתעת מהמחשבה של מה שהיה קורה אם הוא היה מעורב בדבר הזה. הערוץ מאוד הדרדר, אפילו עודד פז מתכנן לעזוב אותו. (כאילו, לפחות ככה הוא אמר בראיון שהיה איתו)