4 תשובות
גם מי שקיבל אותה
אם ההודעה נשלחה כבר זה עדיין יתריאה לו ויראה מה כתבת, גם אם ישר מחקת. אבל בעיקרון אם את פשוט מוחקת הודעה (לא ישר אחרי שהיא נשלחה) אז זה מוחק גם לו.
שואל השאלה:
אה טוב, אבל עכשיו שבת, אז הוא לא ראה את ההודעה ממילא, כי הוא שומר שבת.
אה טוב, אבל עכשיו שבת, אז הוא לא ראה את ההודעה ממילא, כי הוא שומר שבת.
אנונימית
לא רוצה להלחיץ אותך אבל יש מצב שזה עדיין ישאר לו בהתראות והוא יראה בראשון כנראה.
באותו הנושא: