6 תשובות
העין של עדי ביטי
טוב זאת השאלה האחרונה להיום נראה אם נמשיך מחר
טוב זאת השאלה האחרונה להיום נראה אם נמשיך מחר
אנונימי
אין דרך, נטו לתת לזה להחלים.
תרגישי טוב, מקווה שלא משהו חמור
תרגישי טוב, מקווה שלא משהו חמור
מתכוונת צלקות? זה עובר לבד עם הזמן.
אם זה ממש קריטי אפשר לקנות משחה לצלקות / להתייעץ עם רופא עור.
אם זה ממש קריטי אפשר לקנות משחה לצלקות / להתייעץ עם רופא עור.
שואל השאלה:
נסיכים ממש כמו כן אנונימי זה הזמן לחדול ולעשות בינג זאת וזאתי
נסיכים ממש כמו כן אנונימי זה הזמן לחדול ולעשות בינג זאת וזאתי
קרח,.
חוץ מזה את יכולה רק לשים פלסטר ולחקות שזה יעבור
חוץ מזה את יכולה רק לשים פלסטר ולחקות שזה יעבור
אנונימית
אפשר תמיד עם איפור מייקאפ התואם צבע עור מקווה שעזרתי או פודרה גם אפשרי
באותו הנושא: