4 תשובות
חד פעמי זה כלום
אם זה חד פעמי זה סבבה
יש דרך ממש טובה שאני משתמשת אם את עושה טעות אז תאכלי פחות קלוריות בארוחה הבאה ואז תשאירי בנורמל
מותק אין כזה דבר "להרוס את הדיאטה" תתפנקי סוכר בכמות גבוהה יכול להיות הרבה צורות של סוכר ולא רק סוכר לבן כמו שאת מכירה. הכי חשוב שהיה לך טעים ושתמשיכי לאכול בריא בשאר הימים!!
באותו הנושא: