7 תשובות
כן תתייעצי עם רופא
אבל איך צורך להלחץ
תרגישי טוב❤
כן, תלוי ברמת הכאב.
ממליצה ללכת לבדוק את זה מתישהו בקרוב אם זה לא עובר או מחמיר.
ממליצה לבדוק את זה
תנסי לחשוב אם עשית תנועה לא טובה או שחטפת מכה כלשהי.
משחקת כדורסל בקביעות?
הכאב נמצא כל הזמן או שרק בתנועות ספציפיות?
וכמובן שכדאי ללכת לרופא.
שואל השאלה:
אני לא משחקת כדורסל אף פעם , כן יש תנועות ספציפיות שזה גורם לזה להיות ממש כואב
J.t
אוקיי, יכול להיות שזה שריר תפוס / דלקת בגלל גירוי במפרק, בעיקר אם עשית פעולה שאת לא רגילה אליה במיוחד.
תני למפרק מנוחה, אם מסאז' עדין עוזר אז גם ולנסות להימנע מהתנועות הכואבות עד שתלכי לרופא
שואל השאלה:
סבבה תודה רבה
J.t