6 תשובות
אמא שלי אמרה שהדיאטנית אמרה שמחקרים אומרים שצריך לרדת 5 קילו בשנה. אבל זובי.. ירדתי 12 ושתגיד לי שאני לא בריאה יותר
אנונימית
פעם ירדתי 10 קילו בחודש טעד עכשיו נעצרתי בגובה = (
זה קשור אם את שמנה (בלי לפגוע ) אז זה סבבה. אבל אם את לא ואת קצת מלאה זה מסוכן. (בטח אמא שלך חושבת שאת אולי בולמית או משהו, זה ממש קשה להוריד 19 קילו, ובטח שיותר קשה להוריד את המשקל הזה ב3 חודשים ) בכל מקרה לכי דיאטנית.
זה די הרבה לשלושה חודשים, אבל כל הכבוד על הירידה במשקל (אם היה בכך צורך). זה נורמלי לרדת קילו בשבוע. יותר מזה זה כבר מסוכן
שואל השאלה:
אל דאגה, אני כן שמנה ולא רזה שחושבת שהיא שמנה אלא שמנה מעל 70 ונמוכה מתחת 60
פשוט שנתנו לי על הראש בגלל זה אז רציתי לדעת מה הבעיה כאילו.. תודה לכם! ♥
אל דאגה, אני כן שמנה ולא רזה שחושבת שהיא שמנה אלא שמנה מעל 70 ונמוכה מתחת 60
פשוט שנתנו לי על הראש בגלל זה אז רציתי לדעת מה הבעיה כאילו.. תודה לכם! ♥
בריאות! זה הכל
איך ירדת כל כך הרבה השלושה חודשים?
אנונימית