3 תשובות
אני לא חושבת שלחגוג חייב להיות עם טקסים
אפשר סתם לציין את היום
אה ואל תשכח שגם בדצמבר יש חג,אולי אז תוכל כבר לחשוב מראש מה תעשה בו כי יש מלא עוד זמן )
הו פאק...שיהיה לך חג שמח בכול מקרה
את פשוטה יכולה לציין את היום הזה לא חייב טקסים,הכוונה יותר חשובה מהפרקטיקה