4 תשובות
קודם כל תספרי למישהו וממש סליחה אבל אוליי לאבא שלך יש מחלת נפש כי ככה אבא לא אמור להתנהג מאיך שזה ניראה מהצד
אנונימית
ותגידי לו את כל זה בפנים ותיפני לאמא ואם תוכלי גם תעזבי את הבית נעצתי כדיי שעוד יראו
אנונימית
הבית מבולגן שינקה את לא המשרתת שלו
במקרה שלך הייתי מדברת עם האמא ואיתה בודקת וחושבת מה הבעיות שלו.
במקרה שלך הייתי מדברת עם האמא ואיתה בודקת וחושבת מה הבעיות שלו.
היי אנונימית,
מה שלומך? שמי נועם ואני מתנדת בעלם דיגיטל בתוכנית אשר נותנת ליווי לבני נוער ולצעירים ברשת.
קראתי את מה שסיפרת, שאבא שלך צועק וצורח על הניקיון והבלאגן, ואת מרגישה שאת נותנת מעצמך המון למען הבית. את שוקלת לעזוב את הבית
אני מזמינה אותך לפנות אלי, כמובן שתוכלי להישאר אנונימית, לשתף אותי קצת יותר במה שקורה ושננסה יחד להבין מה ניתן לעשות כדי לשפר את המצב ומה יכול אולי לעזור לך.
תוכל לפנות אלי כאן בהודעות פרטיות, דרך המייל [email protected] או דרך האינסטגרם/טיקטוק : naydet.digital.
מחכה לך,
נועם
מה שלומך? שמי נועם ואני מתנדת בעלם דיגיטל בתוכנית אשר נותנת ליווי לבני נוער ולצעירים ברשת.
קראתי את מה שסיפרת, שאבא שלך צועק וצורח על הניקיון והבלאגן, ואת מרגישה שאת נותנת מעצמך המון למען הבית. את שוקלת לעזוב את הבית
אני מזמינה אותך לפנות אלי, כמובן שתוכלי להישאר אנונימית, לשתף אותי קצת יותר במה שקורה ושננסה יחד להבין מה ניתן לעשות כדי לשפר את המצב ומה יכול אולי לעזור לך.
תוכל לפנות אלי כאן בהודעות פרטיות, דרך המייל [email protected] או דרך האינסטגרם/טיקטוק : naydet.digital.
מחכה לך,
נועם
באותו הנושא: