דרופשיפרים - פתחתי חנות באיביי והעליתי כמה מוצרים מהבית, מחכה כבר להתחיל דרופשיפינג אבל חוששת משיחת המגבלה ומהחסימה.
האם אתם ממליצים לי כבר להעלות מוצרי דרופשיפינג או להמשיך להעלות מהבית עד שאבטל את המגבלה הראשונית? האם להגיד בשיחה שאני מוכרת מוצרים שלי או שגם להגיד שאני עובדת עם ספקים?