9 תשובות
אי אפשר לכתוב פה ברוסית איך לשלוח לך? יש לי מלא
.
זאת הגירסה המקורית...
יש רמיקס של השיר הזה שיצא יותר טוב מהשיר...אם תרצי... אשלח
הינה עוד אחד...
יש לי דיי הרבה כי אני שומעת רק ברוסית...
אם תרצי, תפני אלי גם בפרטי אם תרצי... או פה... אשלח לך עוד :)
שואל השאלה:
וואי תקשיבי שיש לנו את אותו הטעם במוזיקה
כן???
0_0
עוד לא פגשתי בן אדם כזה :)
שואל השאלה:
או שתשלחי לי קישור לפלייליסט אני אשמח מאוד
שואל השאלה:
...
שואל השאלה:
תשלחי באותיות באנגלית