13 תשובות
שואל השאלה:
מה ההבדל? אני יודעת שהשחור כחול ממש מתוק ויש כאלה שאומרים שיש לו טעם של תרופה
שחור כחול
שואל השאלה:
הירוק לא משנה כי אני לא שותה עם סוכר
לכל המשקאות אנרגיה יש טעם של תרופה
לדעתי בלו הכי טעים ומונסטר זה די פוזה אבל מי אני בכלל לול
ברור שלבן!
שואל השאלה:
אוקיי עכשיו טעמתי את הלבן ויש לזה טעם של הגובוני גומי של הוויטמינים בקטע טוב
לכחול יש טעם של תרופה וטעם לוואי
אנונימית
שחור כחול
הלבן מדהים, השחור כחול זה כמו הירוק שחור אבל דיאט אני חושבת
הלבן יותר מתוק
עזבי הסתבכתי חחח
השחור כחול
שניהם טובים