7 תשובות
עברת טראומה מאמא שלך ואת צריכה לשתף מישהו,לכי לפסיכולוג פשוט
שואל השאלה:
יש בעיה בקטע של ריבים, כל יום, צעקות ודברים כאלה, היא מנסה לגרום לי לחשוב שאני חולת נפש, זה נחשב גם כפקטור להוציא אותי מהבית?
עכשיו היא כבר לא מרביצה לך?
אצלי זה גם היה ככה, רק שאני רציתי לפנות לרווחה בעצמי. (בסוף לא היה צורך כי ההורים התגרשו) אין לך מה להיות בבית שבו לא מכבדים אותך ומתעללים בך. וזה לא משנה אם זאת המשפחה שלך או בן זוג, לא מגיע לך שייתיחסו אלייך ככה.
אנונימית
pizdyula
קראתי שיש איזו מחלה שגורם למישהו לחשוב שמישהו אחר חולה נפש.
קח אותה לרופא ותתלונן למישהו כמו פסיכולוג.
תלכי לפסיכולוג פרטי ולא מוכר, לא משהו ממשלתי
היי,

נשמע שאת מוצפת ומחפשת מישהו/י לפרוק ולדבר על הכל.

את משתפת על היחסים עם אמא שלך, ושואלת שאלות לגבי הפסיכולוג.

שמי טל, מתנדבת בעלם דיגיטל אשר מלווה צעירים ובני נוער ברשתות החברתיות.
אני מזמינה אותך לשלוח לי הודעה פרטית (תוכלי להישאר בה אנונימית) כאן באתר, באינסטגרם או בטיק טוק בפרופיל nayedet.digital או באימייל [email protected]

וביחד ננסה להבין יותר, ולחשוב ביחד מהן האפשרויות ומה הכי יתאים לך.

מחכה לך,
טל