11 תשובות
פיזיקה וכימיה ואני פשוט אוהב מדעים
כן! אני כבר בשנה השלישית שלי בתקשורת ואני כל כך מרוצה. אני ממש נהנית שם ומצליח לי שם מאוד, החומר הלימודי והפרויקטים מעניינים אותי.
פיזיקה- מתחרטת על זה כל יום והמחנך שלי לא נתן לי לעבור ולחצתי ממש והוא לא נותןן כי הוא המורה של המגמה
ומערכות בריאות שזה רפואה וזה מושלם
ומערכות בריאות שזה רפואה וזה מושלם
כן. ביולגיה.
כי זה מקצוע שמאוד מאוד מעניין אותי, וזכיתי במורה שמעבירה הכול בדרך חוויתית ומרתקת
כי זה מקצוע שמאוד מאוד מעניין אותי, וזכיתי במורה שמעבירה הכול בדרך חוויתית ומרתקת
ביולוגיה ופסיכולוגיה .ביולוגיה אני אוהבת כי זה ממש מעניין אותי, אבל פסיכולוגיה זה משעמם אותי ממש והלכתי לשם כי לא הייתה לי ברירה
ביוטכנולוגיה וכימיה
לא שונאת את המגמה פשוט צריך להבין הרבה
לא שונאת את המגמה פשוט צריך להבין הרבה
כןן מאוד אני לומדת פסיכולוגיה וסוציולוגיה (זה ביחד כזה)
תוכנה ותקשוב הכי כיף והכי שימושי בתור מקצוע בטוח
אני די מתחבר למגמות בחרתי, פיזיקה וכימיה כי יש לי ראש ריאלי
מערכות בריאות. מעניין מאוד
אני לומדת מדח שזה פסיכולוגיה וסוציולוגיה משעמם ולא מעניין
באותו הנושא: