התחברות הרשמה

בבקשה שמי שבכיתה ט ומעלה ונראה לו שהוא טוב בחשבון שייכנס - קישור מצורף

איך אני מוכיחה את זה?
29 באוקטובר 2020, 16:03
חשבוןכיתהשיעורי בית    
תשובה אחת
בדלתון הגדול האלכסונים מאונכים זה לזה ובגלל שk וe נמצאות על האלכסונים ככה שגם האלכסונים במרבוע שבפנים מאונכים זה לזה ולכן הוא דלתון.
P
Pikae
באותו הנושא:
בעיית נשף (רק ילדים מכיתה יב' ומעלה בבקשה).
מי שבכיתה י ומעלה להיכנס לשאלה בבקשהה
מישהו שהוא כיתה יא ומעלה יש פה כאלה?
יש לי ילד בכיתה שהוא אומר שהוא 1.80 והוא בכלל לא נראה ככה איך זה הגיוני?
אני כיתה י ואני נראת בכיתה ז, ויש מישהו שהוא כיתה ח והוא נראה כיתה יא
שאלה במתמטיקה כנסו כיתה י ומעלה בבקשה תעזרו ליי
בבקשהה עזרה במטמטיקה?? כיתה ז ומעלה בבקשה תעזרו בבקשה בבקשה
אם מורחים לק רגיל וכשהוא מתייבש מורחים מעליו לק שקוף זה נראה כמו לק ג'ל?
יש מישהו שכבה מעליי שהוא נראה ממש חמוד
כיתה י' ומעלה תעזרו לי בבקשה?
מי שבכיתה ט או מעל תעזרו לי בבקשה