18 תשובות
אני ממש רוצה לחגוג הלוואין
אני חוגגת כי אני רוסיה
כריסמס,נובי גוד מה שתרצו
כריסמס,נובי גוד מה שתרצו
לא ראיתי אף חג ערכי או טוב שהייתי רוצה לחגוג
שואל השאלה:
כריסמס זה ממש כיף ומשפחתי כזה, הלאווין יותר כיף בחול כי פה כולם יהודים אז לא עושים את כל הקטע עם הקישוט בתים והממתק או ברדק
כריסמס זה ממש כיף ומשפחתי כזה, הלאווין יותר כיף בחול כי פה כולם יהודים אז לא עושים את כל הקטע עם הקישוט בתים והממתק או ברדק
כריסמסס חתום נעול
כע בדיוק חחח התכוונתי לחגוג אותם בחול
שואל השאלה:
אגב גם פסחא כיף
זה יותר לילדים הקטנים יותר אבל זה גם ממש כיף
מה אתם רוצים ממני עם המינוסים מה אמרתי
אגב גם פסחא כיף
זה יותר לילדים הקטנים יותר אבל זה גם ממש כיף
מה אתם רוצים ממני עם המינוסים מה אמרתי
הלוואין
כריסמס/אלווין
אחד מאלה
אחד מאלה
אנונימי
לא רואה סיבה לחגוג, גם אם זה היה מותר זה לא היה כזה מוסרי כי כאילו מה.. וגם למה אני צריך שיהיה חג בשביל להתחפש או לאכול ממתקים
אנונימי
פסחא או חג המולד,
אנונימי
הלוואין
כריסמס
כריסמס/הלוואין אבל בחול לא בישראל
כריסמס נשמע ממש ממש כיף
כריסמס והלוואין
ליל כל הקדושים
קריסמס/הלוויין
באותו הנושא: