5 תשובות
אני מעדיף בנות עם סטייל של "אני לובשת מה שנוח לי, ולא חסוף מדי"
מצטרפת לשאלה למרות שאני הראשון
לא משנה לי
אני בי אבל יש בנות שמלבשות כמו בן וזה ככ מוריד לי באמת לא יודעת למה
אני כבת מעדיפה ללבוש מה שנוח לי, לא אכפת לי מה הם רוצים, שילבשו את זה בעצמם, נראה אם להם זה יהיה נוח
באותו הנושא: