8 תשובות
דאולינגוו
שואל השאלה:
היא טובה?
ניסיתם אותה?
היא טובה?
ניסיתם אותה?
אנונימית
כן בטח. ממנה אני לומד ספרדית ;)
שואל השאלה:
ואני יכולה ללמוד משם גם אם אני לא דוברת אנגלית?
ואני יכולה ללמוד משם גם אם אני לא דוברת אנגלית?
אנונימית
את תלמדי אנגלית וספרדית. כי זו לא אפליקציה ישראלית.
את תכתבי באנגלית את מה שהבנת. והיא גם ללא עלות.
את תכתבי באנגלית את מה שהבנת. והיא גם ללא עלות.
שואל השאלה:
תודה רבה!
תודה רבה!
אנונימית
כןכן דאולינגוו
אני משתמשת בזה אפליקציה ממש טובהה!!!
אני משתמשת בזה אפליקציה ממש טובהה!!!
dounlingo
באותו הנושא: