5 תשובות
הפרעות אכילה זה אנורקסיה, ואנורקסיה זאת מחלת נפש. פסיכולוג עוזר למחלות נפש אני לא בטוחה שלהשמנה
^ לזו שהגיבה שהפרעות אכילה זה אנורקסיה. הפרעות אכילה זה ממש לא בהכרח אנורקסיה- יש כל כך הרבה סוגים של הפרעות אכילה שהם לא קרובים לאנורקסיה.
התפקיד של פסיכולוג זה לא להגיד לך "תשמיני", התפקיד שלו זה להבין מה גרם לך בעצם לפתח את ההפרעות האלה, פסיכולוג הוא מטפל בנפש. לא במספר שאת רואה כשאת עולה על המשקל.
התפקיד של פסיכולוג זה לא להגיד לך "תשמיני", התפקיד שלו זה להבין מה גרם לך בעצם לפתח את ההפרעות האלה, פסיכולוג הוא מטפל בנפש. לא במספר שאת רואה כשאת עולה על המשקל.
מסכימה ממש עם מה שמי שמעליי אמרה ^
הפרעות אכילה זה לא תמיד רק אנורקסיה , כן היא ה"מפורסמת" מבינהן אבל היא ממש לא היחידה ואני מחכה שהעולם יקבל מודעות לאחרות .
ואם הפסיכולוג שלך יגיד לך להשמין, הוא לא עושה את העבודה שלו והייתי ממליצה לך לדבר אם ההורים שלך על זה, הפרעות אכילה לא רק נובעות מהנפש אלא גם מהסביבה .
ככה שפסיכולוג יכול לדבר איתך ולהבין מאיפה זה נובע ואיך אתם יכולים לעצור את זה.
אבל להגיד לך אם להשמין או להרזות זה ממש לא התפקיד שלו .
(מה זה אומר סוג של הפרעת אכילה? )
מקווה שעזרתי .
הפרעות אכילה זה לא תמיד רק אנורקסיה , כן היא ה"מפורסמת" מבינהן אבל היא ממש לא היחידה ואני מחכה שהעולם יקבל מודעות לאחרות .
ואם הפסיכולוג שלך יגיד לך להשמין, הוא לא עושה את העבודה שלו והייתי ממליצה לך לדבר אם ההורים שלך על זה, הפרעות אכילה לא רק נובעות מהנפש אלא גם מהסביבה .
ככה שפסיכולוג יכול לדבר איתך ולהבין מאיפה זה נובע ואיך אתם יכולים לעצור את זה.
אבל להגיד לך אם להשמין או להרזות זה ממש לא התפקיד שלו .
(מה זה אומר סוג של הפרעת אכילה? )
מקווה שעזרתי .
אה אני מבינה מה את אומרת , מקווה שתצליחי לעבור את זה , אני תמיד כאן ואני תומכת בךך
שואל השאלה:
סוגשל זה כי לא אובחנתי ואני גם לא בטוחה שזה ממש הפרעת אכילה אבל זו בטוח בעיה
סוגשל זה כי לא אובחנתי ואני גם לא בטוחה שזה ממש הפרעת אכילה אבל זו בטוח בעיה
אנונימית
באותו הנושא: