4 תשובות
אני יכולה לחשוב רק על מיצובישי וbmw (רק בלי אדום).

יש לך תמונה במקרה?
זה זה?

זה קשה לדעת יש הרבה שנראים ככה כמו שתיארת
קאדילאק, פורש, ביואיק
שואל השאלה:
זה קאדילק חברים
תודהה
אנונימית