8 תשובות
בקטנה
אנונימית
לא. זה מובן כי רק עברתם
לא בעיה חחח
פשוט תסבירי לה שזרקתם בגלל שעברתם דירה
גם אם לא היה לך את הדברים בחדר זה היה בסדר כי אתם רק עברתם
לא פדיחה
תגידי לה אין ספה כרגע כי עברנו
לא, היא חברה שלך