11 תשובות
לא בגלל שאת מתולתלת וזה יהיה מזעזע
היה לי שיער ארוך והוא כרגע יחסית ארוך ולא אני לא מסתרקת על יבש כי אני מתולתלת
לא, עדיף לסדר לפני:)
אני מסתרקת בשירותים
וזה נורמלי כולן עושות את זה.
שואל השאלה:
^^ אני מנסה, זה מתבלגן תוך שניה חחח
אנונימית
שהיה לי שיער ארוך לא הייתי מסתרקת בבית ספר.
ואם אני אראה מישהו מסתרק בבית ספר זה לא יראה מוזר
שואל השאלה:
^מקנאה בך חח
אנונימית
חחח
אני מסתרקת בבית ספר רק אם אני צריכה לאסוף שיער
לא, אני מסדרת לפני בית ספר והוא נשאר מסודר כל היום