5 תשובות
שואל השאלה:
אהה באמת?
אבל בכל מקרה תמיד יש קרון אחד שהוא תמיד מלא
אנונימית
שלא יהיו הרבה אנשים ברכבת ככה קונים מראש מגיעים ועולים לרכבת בלי התקהלות.
^^מוכרים כמות מסויימת..
כי אסור שיהיה יותר מידי אנשים ברכבת בגלל הקורונה. אז מגבילים את מספר הנוסעים. וכדי שאנשים לא יבואו סתם לרכבת ויגלו שיש מקום- פשוט מזמינים לפני זה שובר
הרעיון הוא שלא יהיו הרבה אנשים ברכבת ויוכלו לשלוט בכמות האנשים שעולים.