7 תשובות
כדאי עדיף מאוחר מאשר אף פעם
לא, הילד בן 10
אהה כןכן תשלחי לה
מה הקשר היא אמרה שהיא גדולה ממנה בעשר שנים הדודה שילדה
לדעתי את יכולה להתקשר ואז להגיד מזל טוב לשאול מה עם הילד ולזרום עם השיחה
תקשיבי אני ממליצה לך להתקשר באמת שהיא תשמח לשמוע שאכפת לה ממנה ואולי אחרי שיחה הזאת תיהיו יותר בקשר
כן תשלחי לה הודעה זה יכול אפילו לחזק את הקשר בינכם