19 תשובות
קשוח אבל כן
אני לא.
לגבייך לא יודע.
בלילה אחד? לא, סתם לא בריא
שאני שותה אני תמיד בראש טוב, לא אוהב להגיע למצב שאני לא שולט על עצמי
ימים חשוכים שלא נדע
חחח אני לא
ידיד שלי כן
זה נגמר בזה שהוא מעולף על הריצפה
אנונימית
שואל השאלה:
חחח השיא שלי זה 3/4 בקבוק פינלנדיה נקי אבל רציתי להמשיך וכבר התחלתי להקיא וזה
אנונימית
לא אני חנונית פחדנית ושמפניה זה ממש יותר טוב בעייני
ערק יצא לי כמעט בקבוק
וודקה זה חרא
שואל השאלה:
עראק מגעיל אותי
אנונימית
לא
מה הפואנטה? להקיא? להתעלף?
תכלס בגלל שישלי גוף מסיבי אז אני צריך הרבה אלכוהול כדי להרגיש, אני גם די מורגל, כשרציתי ממש להשתכר הייתי צריך כמעט בקבוק של ערק
כנראה גם הגיל עושה את שלו חחח
(מדבר כמו בן 40 חחח;)
שואל השאלה:
חחח אתה כמו אבא שלי ((; אצלי אני משתכרת מהר ממש אפילו משוט שתיים ככה
אנונימית
הגיוני
בכל מקרה, הכי טוב ככה
אל תשתי הרבה, וגם לא לעיתים קרובות
זה מזיק לבריאות
אני בעצמי משתדל להפחית.
שואל השאלה:
זה עושה לי בעיות במחזור וכאלה אז כן אתה צודק
אנונימית
לא
עם חברים יצא לי לשתות יותר מבקבוק אבל בחיים לא שותה לבד
איך שתית פינלדיה..באמת לא מבין איך אנשים שותים את זה, אם כבר אתם שותים ומכניסים וודקה לגוף שלכם תקנו משהו טוב ולא משהו זבל
שואל השאלה:
פינלנדיה זה מגעיל אבל זה מה שהיה בהכי זול אז זרמתי עם זה
אנונימית
חברים אל תגעו באלכוהול
וגם אם כן חצי כוס גג
ממכר,הרסני,ותת רמה
ואציין כי מי שגבר ופעם "יפרק בקבוק ולרוע מזלו נפל על בקבוק מזוייף (יותר מחצי מזוייפים בשוק),צריך הרבה תפילות שהוא יצא מזה חי ובריא