התחברות
הרשמה
אני מרגישה רע כדאי לי לשתף את חבר שלי זה לא משהו שקרה בגללו פשוט מרגישה רע הרגשה רעה כזאת בגוף פירוט פה
אני פשוט מרגישה מוזר ברמות
ואני מרגישה רע לשתף אותו?
29 באוקטובר 2020, 01:12
מצב רוח
פחד
לחץ
עצב
לילה
2 תשובות
כן ברור שלשתף , זה חבר שלך הוא יבין אותך הכי שיש עדיף לשתף מישהו מאשר להישאר עם ההרגשה לבד
ע
עדן חסון המלך❤
כן ברור לשתף זה מישהו שהוא חלק מהחיים שלך אז כן
B
Beyonce!!
באותו הנושא:
אני רוצה לשתף אתכם במקרה שקרה לי פה היום
בנות אני צריכה עידוד קרה לי משהו מבייש בטירוף קרה לכן משהו דומה שבא לכן לשתף כדי שלא ארגיש לבד?):
אני לא מפסיקה לבכות , קרה לי היום משהו את מי אפשר לשתף?
רוצה לשתף משהו שקרה לי פעם, מה אתם חושבים?
קרה לכם פעם שקרה לכם משהו טוב ולא היה לכם עם מי לשתף?
אני רוצה לשתף אתכם במקרה שקרה לי היום..
טוב אני חייבת לשתף אתכם במשהו שקרה לי היום בבית ספר,ותגידו מי צודק:
אני ממש רוצה לשתף פה איזה משהו שסיפרתי להרבה אנשים, (הסבר למטה) כדאי לי?
חייבת לשתף משהו שקרה לי מקודם..
רוצה לשתף אתכם במשהו שקרה לי היום
זה בסדר שקרה לי משהו רע ואני לא רוצה לשתף אף אחד בנתיים?