9 תשובות
שואל השאלה:
אני חושבת ששוודיה
אני חושבת ששוודיה
יש הרבה אנשים יפים בעולם עצמו
זה תלוי לפי הטעם
נראה לי איטליה או ספרד
*איזו
ברור שזה כולל גברים כי גברים נכללים במילה אנשים.
לשאלה - אין לי מושג
ברור שזה כולל גברים כי גברים נכללים במילה אנשים.
לשאלה - אין לי מושג
אנשים לא יודעת אבל כשהייתי במיקונוס עם אמא שלי וואי כמה בנים חתיכים יש שם אפילו הזקנים בנים חתיכים זה היה הזייה לא ראיתי מכוער אחד
אמריקה
תגדיר יופי, חיצוני/פנימי, טעם
אנונימי
שואל השאלה:
חיצוני ^
חיצוני ^
אנונימית
באותו הנושא: