5 תשובות
איו בחיים לא
לא גם אם לא הייתה קורונה
כן כי אני מעדיפה לאכול עטלף מאשר שעטלף יאכל אותי ואז מישהו אקראי ייעמוד בצד ויגיד לו "אכלת אותהה!!!"
אה והקורונה נגרמה בין השאר בגלל התפשטות של עטלף מסוים אין קשר לסיני מסוים שפתאום בא ואמר בואו נאכל עטלף כמו שהרבה מציגים את זה סינים אוכלים עטלפים הרבה מאוד זמן
תכבדי טעם של אנשים אחרים (אני מקווה שלא אמרת לה את זה בפנים...). ובנוגע לשאלה הייתי מנסה מקסימום לא יהיה לי טעים
אנונימית