2 תשובות
כן אני לקחתי את זה לפני שנתיים היה לי ממש חצקונים ואחרי חודשיים הפנים שלי חלקות ממש
שואל השאלה:
ובהתחלה הם תמיד יוצאים פתאום מלא?
ואני לא מצליחה לבלוע את הכדור אז אני אוכלת את האבקה שבפנים נראלך בסדר?
ובהתחלה הם תמיד יוצאים פתאום מלא?
ואני לא מצליחה לבלוע את הכדור אז אני אוכלת את האבקה שבפנים נראלך בסדר?
באותו הנושא: