3 תשובות
אין צורך להילחץ זה סתם את יודעת זה יגמר מתישהו גם לא נראלי את תעשי משהו משמעותי (תקני אותי אם אני טןעה)
אתה ממש לחוץ סתם, יש סיבה שהוא בחר אותך וזה עניין ממש קטן
הכל טוב
לא צריך להלחץ. כולה מצגת מול הכיתה שלך. גם אם קוראת פאדיחה לאף אחד לא אכפת..מילא אף אחד לא מקשיב בזומים