5 תשובות
אמ לא הוא לא התחיל איתך...
נראה לי שכן וגם יפה שלא עלית לאוטו כי את לא מכירה אותו וגם שיחקת אותה קשה להשגה חח
חח אבל זה לא קשור לקשה להשגה זה שהוא יפה זה לא אומר שהוא לא פסיכופט ההפך זה שהוא התחנן שתעלי לאוטו זה מעיד על זה
אני לא חושבת שהזמת, לא הייתי אומרת את זה
את צודקת היית שואלת אותו פרטים עליו ואז היית מחליטה
את צודקת היית שואלת אותו פרטים עליו ואז היית מחליטה
ממש לא לעלות לאוטו של משהו זר.. רציני שחשבת על זה?
באותו הנושא: