8 תשובות
פחות....
להפך,הטורקים נחשבים בין העמים המכוערים בעולם
אבל מצד שני זאת מדינה מדהימה ביופיה,ענקית ועם אוכל טעים ברמות פסיכיות
אנונימי
אנונימי היית בטורקיה?^
אנונימית
נע
מה דעתך על המדינה? כדאי לגור שם?
אנונימית
לא במיוחד
לא
אנונימית
^ כן פעם אחת, וגם שמעתי דעות של אנשים אחרים על המדינה הזאת
אנונימי