8 תשובות
פחות....
להפך,הטורקים נחשבים בין העמים המכוערים בעולם
אבל מצד שני זאת מדינה מדהימה ביופיה,ענקית ועם אוכל טעים ברמות פסיכיות
אבל מצד שני זאת מדינה מדהימה ביופיה,ענקית ועם אוכל טעים ברמות פסיכיות
אנונימי
אנונימי היית בטורקיה?^
אנונימית
נע
מה דעתך על המדינה? כדאי לגור שם?
אנונימית
לא במיוחד
לא
אנונימית
^ כן פעם אחת, וגם שמעתי דעות של אנשים אחרים על המדינה הזאת
אנונימי
באותו הנושא: