10 תשובות
אפס כי אני מעלה פעם בחודשיים וגם זה סתם שהעלתי תמונה אבל בספאם מגיבים לי הרבה מין הסתם..
זה ממש תלוי מה אני מעלה... בדרך כלל 2 משהו כזה
תלוי מה אני מעלה ואצל כל אחד זה אחר
תלוי מה אני מעלה
על סטורי רגיל אולי 2 כזה
על קלוז זה מגיע גם ל 15 לפעמים
Apf
ממש לא הרבה
0-1 הם לא מתים עליי חחח
שואל השאלה:
למה בקלוז זה שונה לדעתך?
אנונימית
לפעמים בקלוז את שואלת שאלות וכו
על רגיל נראה לי בערך 5 ועל קלוז איזה 10
כי קלוז זה מצחיק וכאלה
כי בקלוז יש דברים הרבה יותר מצחיקים ומעניינים ובכללי זה רק אנשים שקרובים אליי יחסית
Apf