10 תשובות
אפס כי אני מעלה פעם בחודשיים וגם זה סתם שהעלתי תמונה אבל בספאם מגיבים לי הרבה מין הסתם..
זה ממש תלוי מה אני מעלה... בדרך כלל 2 משהו כזה
תלוי מה אני מעלה ואצל כל אחד זה אחר
תלוי מה אני מעלה
על סטורי רגיל אולי 2 כזה
על קלוז זה מגיע גם ל 15 לפעמים
על סטורי רגיל אולי 2 כזה
על קלוז זה מגיע גם ל 15 לפעמים
ממש לא הרבה
0-1 הם לא מתים עליי חחח
שואל השאלה:
למה בקלוז זה שונה לדעתך?
למה בקלוז זה שונה לדעתך?
אנונימית
לפעמים בקלוז את שואלת שאלות וכו
על רגיל נראה לי בערך 5 ועל קלוז איזה 10
כי קלוז זה מצחיק וכאלה
כי קלוז זה מצחיק וכאלה
כי בקלוז יש דברים הרבה יותר מצחיקים ומעניינים ובכללי זה רק אנשים שקרובים אליי יחסית
באותו הנושא: